Nildefne Bu sabah kızımın öksürmeyle olan hırıltısına uyandım doktora götürdük ciğerlerinde bişey yok burnu tıkalı dedi serum fizyolojik kullan dedi ama gözleride sulanıo grip olabilir mi
fatmamelis Nildefne bizde daha yeni atlattık 15 günde anca. Grip olmuş salgın var, fizyolojikten başka çözüm yok. Sürekli çekince de bu sefer tembellik yapıcak sen çekmedikte rahatlamicak, fizyolojiği bebeği yan çevirerek sık rahatlıyorlar.
Elena3838 Nildefne gittim evet grip dedi burnunu sık sık temizle bol bol emzir dedi ama cok fena yutamiyor ki kuzum😞
ENHA_17 Nildefne öncelikle geçmiş olsun bizim de suan burnumuz tıkalı normalde. Gece yatmadan serum damlatıyorum burnuna ama en fazla bikaç saate tekrar tıkanıyordu. Elimde olan Reflü yatağını beşiğine yerleştirip eğimli yatırıyorum suan ve 3 gündür cok şükür geceleri hiç tıkanmadık. Yanımda yatar pozisyonda emzirmek için kendi yatağımıza aldığımda hala tıkanıyor. Siz de yatağına battaniye yorrganlarla eğim verip öyle yatırmayı deneyebilirsiniz