Burcukcktg bende 2 tane yirmilik dış birden çıkartıyorum ve korkuyorum dişçiye gitmeye resmen perişan oldum ya ağrıdan,sağlık ocağındaki doktorum dişçiye gidebilirsin demişti ona göre antibiyotik veya çekim yaparlar demişti de cesaretim yok,sizde gidebilirsiniz ama