Rumisss bizimki de 3 ay 8 günlük. Birkaç gündür aynı şeyleri yaşıyoruz. Kucaktan inmek istemiyor, uyku da düzensizleşti.. gerçi biz pazartesi menenjit (bexsero) ilk dozu olduk, o gün ateşi 38i gördü.. huysuzluğunu aşıya bağladım ama kaç gün oldu düzelmedi hala 🤤🤤🤤