Mylovelovemom inanın sırtları kaşınsa ağladıkları için elimiz ayağımıza dolaşıyor ilk akla gelen hep aç olduğu sütümüz azaldığı beyesin yetmediği oluyor. Ama böyle durumlar da var. Bende yaşadım. O yüzden elimden geldiğince bildiklerimi annelerle paylaşmaya çalışıyorum destek olma amaçlı. Ne kadar bebek anne sütü alırsa o kadar mutluluk benim için 😊 5 6 aylık olana kadar bu karmaşa biraz sürüyor ondan sonra memeyle kavga eden bebekler genelde barışıyor. 🥹