Bizimki gündüz toplasan 3 saat anca uyuyor o da bölük bölük, yarım saat bi, 45 dk bi, 20 dk bi gibi. Sonra akşam 22den önce uyumuyor bazen 23-23:30u buluyor. Gece 2 kere uyanıyor, gece uykusu iyi. Sabah 6 buçuk gibi düzenli bi şekilde uyanıyor geri 8 buçk 9a kadar uyursa uyuyor, hergün böyle yani. Ne yemek ne temizlik bişey yapamıyorum, kucakda uyumaya alıştı bide kucakda uyutuyoruz gece değilde akşam veya gündüz yatağına koyunca sanki hiç uyumamış gibi uyanıyor. Gaz yok karnı tok altı temiz ağlamıyoda ama uyumuyoda. Allahdan ağlamıyo. Gündüz mesela koyuyorum pusetine ayağının altına çıngırak koyuyorum ayaklarını oynattıkca o ses yapıyo onla biraz avunuyo o arada bi kahvaltımı yapıyorum tamam eşim işten gelene kadar doğru düzgün bişey yapamıyorum, çok az uykusu ne zaman düzene girer ki :(