Ya korkutmak istemem her bebek bu süreci farklı atlatabilir ama benim kızım önce yarim saatte bir bir saatte bir ağlayarak uyanmsys başladı anladık bi sıkıntısı var dedik neyse bi gün bir baktım disler gelmiş. Aa ne kadar kolay atlattık sadece sık uyanma iştahsızlık oldu diye aklımdan gecirirken bebeğim 5 gun ateslendi Kustu