3 ay 10 günlük oğlum var 40 ı çıktıktan sonra gündüzleri töbe uyumaz uyusada 15 dk bir 10 dk bir gündüz toplam 1 saat uyumaz parça parça oda 1 saat bile etmez belki ve hep kucakta benimle iş yapmak beri gele günlük işlerimi zor yapıyorum uykudan çok cekıyorum gece 3 de başlıyor sabah 6 ya kadar mızmızlanıyor sürekli uyanıp kalkıyor sonra 6 dan sonra yatmıyor ben ne yapacam böyle kilosuda 5.600 ayına göre az diyor etrafımdakiler . Geçen ay 5.300 dü salı günü rota aşısı yaptırdık baktı kilosuna 5.600 az almış 300 gr çok az degil riskin altında degil ama az dedi meme ve mama olarak ilerliyoruz uyuşmadığı için mi kilo almıyor 🥹