Acemilik28 Kızlar süt sağma makinası pompası almam lazım bana hem uygun hemde ise yaricak sütümü sagacak süt pompası lazım öneriniz var mı?
Mree Acemilik28 ben dün kiwininkini aldım burda da sormuştum herkes çok memnun kalmıştı ben de çok memnun kaldım hatta a101den aldım aklında bulunsun 300liraydı
haticey25080404 Acemilik28 kesinlikle çok para vermeye gerek yok ben bundan aldım işimi çook da güzel görüyor https://www.hepsiburada.com/wee-baby-baby-gogus-pompasi-tirle-902-pm-ailewee902
Gmznr2909 Acemilik28 ben zamanın da tavsiye üzerine lansinoh aldım ama Süt kanallarim açılmadı inşallah ikinci oğlumda açılır bana çok tavsiye ettiler
Fatosla Kiwi bir süre sonra temassizlik yapıyor maalesef. Ben de almıştım şimdi duruyor. Mamajoo kullanıyorum sağım modları iyi fakat ağız kısmını sevmedim ben. O yüzden kiwi nin göğüs tutma aparati ile mamajoo kullanıyorum
gkbyza haticey25080404 bunu nasıl kullandınız ya benim göğsümü parçalayacaktı 😵💫 ben Wee babynin manuel pompasını kullandım elim yoruluyordu ama baya işimi gördü 3 ay kadar
Gmznr2909 Omerasaf07 kiwi nin genel ürünleri iyi fiyatına göre insan pek bir şey beklemiyor ama güzel çıkıyor ürünler
Omerasaf07 Gmznr2909 süt kanalınız da tıkalıymış sanırım benim de oyleydı sol göğsüm açıldı şu an gayet iyi durumda umarım iyi gelir
Kubraekal Acemilik28 merhaba bende e bebeğin markası baby mom kulalndim birkaç kez satıyorum ilgilenirseniz kutulu herşeyi var tertemiz sıfır gibi
Vlns Acemilik28 baby plus almıştım . Sadece iki Kez kullandım 400 e satıyorum yepyeni . Mama ısıtıcı da var o sıfır kiwi marka bilginiz olsun
anneolmakzoramagulusuyeterr Acemilik28 ben ebebeğin kendi markasını kullanıyorum memnunum diğer markalara göre uygundu aldığımda
izd Acemilik28 lansinoh aldım, son derece memnunum. Ancak yeni bir sipariş daha verdim geçen gün, youha diye bir marka, almanın tek sebebi temassız, kablosuz, kendi kendine sağım yapacak olması
Ali_asaf_10 Acemilik28 valla ben tanidigimdan e bebekten olan bi markanınkini almıştım kullanmak icin hatırlamıyorum adını baya pahalı olmasına rağmen hiç beğenmedim sagimini sonra ben kendim a 101 den kiwininkini aldım hem fiyatı uygun hem gayet iyi işimi gördü tavsiye ederim