benoyleuygungordum_ Evim 24 derece, uyku tulumu önerisi istiyorum. Kaç tog olmalı karar veremiyorum bir de hepsine güvenemiyorum tog değeri doğru mudur diye. Önerisi olan var mı
Elvincicegim benoyleuygungordum_ owli uyku tulumlarına bakabilirsiniz tog değerleri güvenilir. Uyku gurusu serisi var 0-3 yaş kullanabiliyor hatta
Aysdeniz Elvincicegim ben bir şey sorabilir miyim 0.2 tog uyku tulumu aldım 24-27 derece için uygun diyor evim 26 derece ama mesela ben üstümü örtmezsem üşürüm bu tulum da çok ince penye pijamadan farkı yok ne özelliği var da kullanılabilir acaba
enercisizkaldimanne Ben lcwden alıyorum çok soğuk havalar için 2.5 tog, normal olduğu zamanlarda 1 tog olanı giydiriyorum. Havalar ısınmaya başladığı için normal pijama tulum giydiriyorum zaten artik
benoyleuygungordum_ enercisizkaldimanne bende kışın 2.5 adım havalar ısınınca kaldırdım ama şimdi kaç tog almam lazım 24 dereceye onu bilemiyorum altına bir şey giydiriyor musunuz
sahrakytpe benim evimin pda sıcaklığıda 24 derece 1.6 togg aldım tüm tulumları kızım üzerini hiç örtmeyi sevmiyor 19 aylık gayet memnunum lc waikiki den almıştım
Elvincicegim Aysdeniz ben de bir akşam üşür gibi düşündüm ama ayakları bacakları ensesi hep sıcacıktı öyle görünce rahatladım
Fehva Schlummersack marka kullanıyoruz oldukça memnunum. 1 Tog ideal oluyor içini dereceye göre giydiriyorum.