Oğlum 7.5 aylık. Saçlarımı çekmeye bayılıyor. Hatta kimn kucağndaysa onun saçına yapışıyo. En son bayramda eltimin saçlarına ypıştı. Bide uzun saçı okdar çok hoşuna gidiyo ki. Uyurknde saçımı çekerek uyuyo. Bunu nezamn unutur bırakır. Tecrübeli anneler merak ediyorum. Kafamda saç kalmycak😀