Çocuk doktoruna götürdüm ben çünkü uyurken ve emerken çok zorlanıyordu
. Doktor boğazında hafif iltihap var balgamı ondan kaynaklı dedi. Antibiyotik veriyorum. Ancak bikac gün gözlemleyin hemen başlamayın, ateşi , öksürüğü olur durumu daha kotulesirse başlarsınız dedi. Çok şükür dediği şeyler olmadı, ben de başlamadım. Kendiliğinden yavaş yavaş düzeldi…
Baharsss