gokcenin_annesi_ Kizlar sezeryandan kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız. Ve korse dikişlerin üzerine mi gelecek yoksa dikişlere degmemeli mi nasıl kullanicam. Kullananlar yazabilir mi
Omeruraz gokcenin_annesi_ 1 hafta sonra doktorum yarım tayt şeklinde kullanmaya başla öyle pahalı bişey almana gerek yok karnını sıksın yeter demişti dikiş üstünde göğüs altıma çekiyodum ben
Elizey2399 Ben korse aldım dikişlerime baskı yapıyordu yarım saat bile takamamıştım sonrasında toparlayıcı tayt aldım 1 haftada göbeğim indi ❤️
mervedonmez Elizey2399 Hangi korseyi kullandınız rica etsem linkini atar mısınız bende korse araştırıyorum da
Elizey2399 mervedonmez korseyi e bebekten baby mom marka almıştım şuan stok durumu olmadığı için link atamadım