vaveyla_1 edabolukbasi doğum yapalı kaç ay oldu canım benimki 6.aydan sonra azaldı dökülmeler aşırı dökülüyodu benimkide
Lylozzd edabolukbasi galiba şu sıralar mevsimsel, ben de doğumdan sanıp bi kaç kişiye söyledim herkeste varmış bu aralar. Yine de yves roche’un saç dökülmesine karşı olan şampuanını sipariş ettim
Ddm34 edabolukbasi 4 ay once dogum yaptım . Son bir aydır benımde oyle. Ama cok takılmıyorum. Sonrasında cıkıyormuş. Tabı sacınız xok azaldıysa bı doktora gorunun ıstersenız.
edabolukbasi vaveyla_1 5 ay oldu ay fenalık geldi içime o kadar dökülüyor ki her yer saç elimi atıyorum elime geliyor
Bebisinannesi1234 Urban care expert serisi biotin ve kafein saç dökülmesine karşı tonğini kullan mükmmel sonuş aldım ben :)
12345678fatma edabolukbasi benimde 4 bucuk ay önce doğum yaptım saçlarım aşırı dokuluyor oyle böyle degil bi tariyorum kafamda sac kalmıyor o derece dokuluyor
BnnrBde edabolukbasi Aktardan biberiye alın su da kaynatın ılıkken süzerek fıs fıs yapabileceğiniz şişeye koyun temiz saçınıza uygulayın dökülen saçlarınız da çıkar hemde sağlıklı uzar :)
vaveyla_1 edabolukbasi bi süre sonra geçer canım merak etme doğumdan sonra normalmiş herkeste oluyomş bende de çok vardı herkes normal dedi