Ebruada26 merhaba, postunuzu görünce gülümsedim. Benim bebegimdd aynı o aylarda cok takintiliydi ayaklarimiza ben de bir dönem endişelenmiş rahatsiz olmustum fakat bu d keşif surecinin bir parçası su an 1 yasinda umrunda bile degil ayaklar :) engellemeyin kizmayin gulmeyin vs tepki vermeyin birakin kesfetsin dokunsun baksin gececek :)