Andromedauzay İburamin zero ve aferin şuruplarını Dolaba koyup çocuk hasta olunca 2.defa tekrar kullanırmısınız Bunun bi zararı varmı Son kullanma tarihlerine kadar tabi Yoksa çocuk hasta oldu ilacı aldınız Çocuk iyileşti bu ilaçları direkt çöpemi atarsınız
yasacmalamalo Andromedauzay kuzum ben dolaba koymuyorum üzerinde nasıl yazıyorsa öyle saklıyorum ama açtıktan sonra 2 ay kullanıyorum tarh atıp snra atıyorum
asrinhatasi Andromedauzay şurupların yanlış bilmiyorsam 3ay kullanma süreleri var eğer açtıktan sonra 3ay geçmediyse kullanılabilir.
Mrv-dm Üzerinde dolapta saklayın yazmadıkça dolaba koymanıza gerek yok ilaçları açtıktan sonra ise 3 ay süre ile kullanıyorum sonra atıyorum