Srzry şu an 5 aylıklar, destek almak amacli doğduklarından beri kayinvalide-kayınpederin evinde kalıyoruz. Ben artık evimize dönmek istiyorum ama eşim çok zor olacağını düşünüyor gitmek istemiyor. Formda okuduklarıma göre tek bakmak daha rahat oluyor ilk önce zorlaniyorsun ama düzene girince sıkıntı olmuyor diye söyleniyor. Endişe etmeyin siz de zamanla basarabilirsiniz, olumlu düşünün 🌺