9.ay aşısını yaptırdık bugün ve bütün vücudu kızarıklık içinde normal mi böyle bir durumu yaşayan var mı. Bizim yumurta alerjimiz vardı az önce bir yazıda gördüm yumurta alerjisi olan bebeklere aşı yapılmıyor mu bize hiç bu konuda Bilgi verildimedi
Ve kızarıklık nasıl geçer ne yapmalıyım