Marselandmaya ilk aylar çok zor dörtden sonra rahatladım ben gaz sorunu bitince🥰 ikinci çok uslu olurda rahat edersin inşallah. Büyüğün tam keşif zamanları olduğu için aşırı zor oluyor ama allah kolaylığını veriyor. Uykusuz geceler beni çok zorladı hala zorluyor ama birlikte büyüyorlar. Onlar büyüyorda senden çok şey gidiyor.. güzelliklerine değiyor ynede. Mesela sabah kalkar kalmaz kardeşine gidiyor öpmelere doyamıyor. Ek gıdada ona yemek yediriyor. Oyunlarlaeı ile kıskanmadığı zamanlarda oynatıyor. Yeri geliyor dövüyor çok dövüyor onu aşamadık. Ama ikisi birlikte emin ol dünyaya bedel. Uyudukların onlara bakıp çok şanslı olduğunu hissedeceksin. Uyanıkken yoracakşar üzecekler ağlatacaklar bile ama gün sonunda senden mutlusu olmayacak. Çok şanslısın harka bir anne olacaksın eminim o yüzden çok korkma ve büyüğün onu uyandırmaya gittiği günleri düşün birlikte yürüyüp koştukları oynadıkları ben öyle motive oldum ve onları o şekilde görünce çok mutlu oluyorum. Bütün üzüntümü unutuyorum. İlk öğrendiğimde dünyam başıma yıkılmış gibiydi açıkçası..