Bugün çok mutlu oldum diyetisyene gidiyorum 1 hafta da -3,5 kg vermişim daha önce çok denemiştim gram eksilmiyordun yapamıyordum doğum göbeğim kilom hep kaldı ama kendimi birazda olsa hafiflemiş hissediyorum daha yolun başındayım inşallah böyle bol eksiler görürüm size de motive olsun 🥳🥰