Oglusumunannesii Arkadaşlar 2 no mamaya 6. Ayda mi 7. Ayda mi baslaniyor 0-6 6-12 yazıyor anlamadım 5 bitiyor bizim
Nazikomom Oglusumunannesii 6ıncı ayınızın ilk günü başlayın . Bizde cumartesi 1 yaşına giriyoruz ben 3 e geçicem sipariş ettim hemen.
Sedanur123 Oglusumunannesii elinde mama varsa bitir yoksa 6. Ayda 2 numara alabilirsin 9. Ay olunca 3 numara alıyosun 12 aydan sonra da artık 4 numara Hangi mamayı kullanıyorsan Google’la örneğin “Aptamil numaraları” yazarsan orda da yazar zaten canım
Oglusumunannesii Sedanur123 arkadaşlar burdan toplu cevap vermiş olayım herkese çok teşekkür ederim sağlıcakla kalın ☘️💗