zeynepozkar Ya kızlar bebeğim gün içinde çok şükür keyifli neşeli ama akşam 6 da bi huzursuzluk başlıyor 7 de şiddetleniyor çok kötü ağlıyor emmek istemiyor yırtınıyor yani o şekil uyuyakalıyor kucağımda 8 gibi de tamamen uyuyor yatırıyorum neden böyle olur
Nurbost zeynepozkar canım sıcaklar başladı belki darlanıyor olabilir. Benim oğlum da altı temiz karnı tok ama huzursuz olduğu zamanlar altını çıkarıyorum çok mutlu oluyor bacakları çıplak dene istersen
Sekerportakal zeynepozkar sanırım belirli saatlerde daha yoğun oluyor benimde 23 günlük gaz damlası kullanıyor msnz
zeynepozkar Bio gaia kullanıyorum ekstra probiyotikte kullanıyorum ama kolik en az 3 saat ağlar diyor benim oğlum en fazla 1 saat ağlıyor sonra gece uykusuna geçiyor