ezgiig Bebeğim henüz 8 aylık yaş çekimi için tam 1 yaşını beklemeli miyim sizce yoksa 10-11 aylık arası da çektirsem olur mu? Birde fotoğrafçı önerileriniz var mıdır?
ballkizimm_ ezgiig genelde 10 11 de oneriliyor canim cpk hareketlenince bebisler zor oluyormus istediginiz pozlae cikmayabiliyor.
LadyGugu ezgiig Biz 11 aylıkken yaptırdık ama yürüdüğü için zorlandık. 10-11 aylık öneriyorlar genelde o aylarda daha tam yürüme olmadığı için. Yürüyen bebeyle çok zor oluyor, tam pozu verirken birden kalkıp gidebiliyor 😅