Bence bir süre ara verin daha sonra tekrar deneyin çok ağlıyormuş korkutmayın iyice, o ara zamanında da aklınıza geldikçe bezini değişirken falan konuşun anlatın siz tuvalete giderken yanınızda götürün, bizim tuvalet eğitimi kolay oldu ama oğlumda Traştan çok korkuyordu makas da makina da hatta elimizi saçına atınca kaçıyordu bir süre konuştum özellikle uykuya dalarken sakin bir sesle “saçların senin oğlum kimse alamaz onları sadece ucundan biraz almaları gerekiyor yoksa gözüne giriyor göremiyorsun bak ensen de terliyor zaten falan diye” bu konuşmalardan sonra traş olmaya berbere gitti ve ağlamadan geldi çok şükür. Ben bu konuşmayı 1.5 yaşından sonra bezini değişirken de yapıyordum ozaman anlayacağını bilmiyordum sadece söylüyordum bez rahatsız ediyordu diye 2.yaşına girdiği hafta götürdüm tuvalete ve gittiği gibi yaptı şimdi 3 yaşına girecek Temmuz da kaçırdığı zamanlar sayılıdır çok şükür😊 🧿