Oğlumun yumurta alerjisi vardı yumurta yediğim zaman yanakları kızarıp kusuyordu alerji testinde ise yumurta beyazına bakıldı çıkmadı ben bir ay diyet uyguladım sonra diyetimi açtım ve bir aydır falan yumurta yiyorum bebeğim de kızarıklık kusma olmuyor acaba artık kahvaltılara sarısını ekleyebilir miyim ki sonuçta ben yiyince oğlum da bi alerji reaksiyonu olmuyor ya da alerji testi yaptırıp bu sefer sarısına da baktırıp sonuca göre mi başlasam