edafmo Recbeyer ben emziremedim yaa, daha doğrusu bi türlü kullanamadım beceremedim kullanmayı çocuğu göremiyorum onda😂 ama emzirme odalarında kalabalık olduğu zaman falan emziriyorum onunla iyi kötü
Bugleminannesi28 Recbeyer var ama emziremiyorum çünkü benim bebe çok hareketli emzirmeden önceki ve sonraki halimiz bir olmuyor sjsjsj🤣
Hilal-95 Recbeyer çok mecbur kalırsam o şekılde emzirdim ama genelde gittiğim yerlerde bebek bakım odası oluyordu