-34 Alpiiannesi Covid olmuştum 2 aylık hamileyken fenaydı serumla iyileştim bide parol çok şükür bebeğim sağlıklı
Rojdaa Rojdaa 7+5gunluk hamileyim iki üç gün önce çok kötüydüm kusmaktan mahvoldum serum takıldı onu bile kustum çok zordu şükür çay limon iyi gelir yazmış burda araştırınca gördüm gerçekten faydası oldu sizde için inşallah çabuk toparlarsiniz
Alpiiannesi Kaçıncı hafta da oldunuz,benimle etkısı olmadı dımı,bende yeni öğrendim ama çok hastayım grıp oldum :(