İnternete yazan hep gerçek çıksa ben pskolejimi bozmuştum bir dönem kolum agrisa int bakıyordum ve artik baktım gerçekten pskolejik olarak çok kötüye gidiyorum kestim bakmayı ne olursa olsun asla bakmıyorum size tavsiyem asla bakmayın doktordan öğrenin ins birşey yoktur bagzi bebeklerde değerlerinin öyle olması normal olabiliyor diye biliyorum özelikle yeni doğanlarda