aysee3434 benim doktorum 4.ayda başlatmadı 5.ayda gelmeden benim kan tahlilimi görmek istedi emzirdiğim için ve değerlerim gayet iyiydi 6.ayda bebeğiminkine bakacağını ve bende eksik olmadığı için bebeğimdede eksik olmayacağını söyledi ve 6.ayda dediği gbi oldu sadece b12 eksiğimiz vardı onun için takviye alıoruz demir kullanmıoruz kan tahliline göre hareket etmek en doğrusu fazla takviyede bebekler için zararlı