Nurrrrrr233 Kızlar kızım doğduğunda kuyruk sokumunda morluk vardı ama bugün farkettim sırtının yarısı mor ne oluyor korktum yarın hemen götürucem randevu aldim ama başına gelen varmı
zynp-1994 Nurrrrrr233 bende ilk doğduğunda olmuş eve gelince altını ben almıştım o zaman farkettim doğum lekesi dedi doktor bana ama bizim şortunda değil bi kalçasının tamamında bende morardı sanmıştım
Nurrrrrr233 Atesbebek Canım ilcedeyim şu an öyle dururum yok için içimide yiyor kötü bir şeymi bilmiyorum da
Ayseee60 Kuyruk sokumunda morluk her bebekte olur canım korkma ama ke kadar arttı bilememm bizde de basen artıyordu ama siz yinede gösterin doktorunuza
Nurrrrrr233 Ayseee60 Kuyruk sokumunda doğduğundan beri vardı canim ama sırtına yarısına yayılmış internette akciğerlerine oksijen gitmesse felan diyor korktum
Nurrrrrr233 Gta-35 İnşallah canım bugün birden sırtının yarısına yayılması korkuttu sırtında yoktu çünkü
Nurrrrrr233 zynp-1994 Sırtında bir anda olmasi korkuttu beni yoktu sırtında kuyruk sokumunda hep vardı ama