aysedefnesmom Mrb anneler bebeğim iki buçuk aylık sadece anne sütü alıyor bu aralar mememi hiç bırakmak istemiyor sürekli ekmek istiyor doymuyor mu dedim mama alıyoruz onu yemiyor biberonu tutmuyor emzik tutmuyor kasikla yediriym dedim yemiyor kafayi yiycm kakasini da geç yapıyor normal diyor doktor cisini yapıyor ama şimdi size sorm bebegim doyuyor mu doymuyor mu sizce?
[silindi] aysedefnesmom doyuyordur canım benim bebeğimde öyle gündüz sürekli memede. Çişini sürekli yapıyor kakasını 3-4 günde bir yapıyor. Kilo alıyorsa sıkıntı yok
Elifsu aysedefnesmom bizimde oldu bi ara öyle. 1 hafta sürdü. Uyurken emzik olarak kullanıyordu beni. Yapışık gibiydik artık kapıyı açmaya bile kucağımda emerken gidiyorduk. Düzeldi şimdi acıktıkça aklına geliyorum sadece :)
NurR aysedefnesmom bebeklerin emme refleksi var aç olduğu için değil emmek istediği için böyledir Emzik de kullanmıyorsa normal seni Emzik olarak kullanıyor şuanda bizde böyleyiz
Yigittt aysedefnesmom canım kakasini günde 3,4 kere yapıyorsa doyuyo anlamına gelr bnmm doktorum öyle demişti
aysedefnesmom [silindi] alıyor cnm ama az alıyor kakasnı en son pazar günü yapmıştı hala yapmadı çok uzadı bu sefer 😔 inşallah yapar da rahatlar bebsm
aysedefnesmom Elifsu kaç aylık bebeginiz inşallah bizimki de düzelir enzik gibiolmak yoruyor gercektn 😊
NurR aysedefnesmom 3 ay 17 günlük benimki emziği alınca beni bırakıyor 2. Ve 3. Ayında denedim ikisindede iki gün meme reddi yaşadık o yüzden bize olmuyor maalesef
serenaysimsek aysedefnesmom bizdede aynı sorun var. Eskiye göre kakasını çok geç yapıypr ama çişinde bi sorun yok. Memeden ayrılmak istemiyor açlıktan ziyade gaz sancısından da istiyor bazen sizinde öyle olabilir.
aysedefnesmom [bilinmeyen] memeye düşkün cnm ama çok hareketli kiloyu alamıyor kilosu normal diyorlar ama bana gore zayıf geliyor
Yigittt aysedefnesmom kakasini geç yaptığı için huzursuz oluyomu oluyorsa çok ıkınıyosa bnce bi doktora gidin bağırsak düzenleyici damla verr biz biraz olsn öyle rahatlamistik