_Serenity16 Selam kızlar. Kızımın doğum günü için yapmayı düşünüyorum. Yazı için gerekli malzemeler neler aranızda kendisi yapanınız var mı? Yazının rengi renkli oluyor mesela onu nasıl yapıyorlar? Şimdiden tesekkürler 💐
durukusunannesi_ _Serenity16 ben eşime yaptırdım da çok ucuza çok güzel yaptılar bence yaptırmak daha mantıklı Ama illa kendim yaparım derseniz mesela pembe gıda boyasını krem şanti ile karıştırıp pastanın dışını kaplayıp üzerine yine krem şanti ile beyaz çizgiler yapın onunda üzerine hazır çikolata sos ile yazın onla yazmak kolay olur