momsaylin Merhabalar ,Ablam Hamile 3cü bebeğine İstiyorda eşi ama istemiyor Şu anki durumlara göre .bir kaç yil sora falan diyor.Eşi illa kürtaj ol derse günahı yinemi ablama Gidiyor.Bu arada spiralla hamile kaldı.Kaymişmiş Ama çocuğu istiyor
Cocolingo momsaylin dinen sadece anne karnındaki bebeğin varlığı anneyi riske sokup öldürme ihtimali varsa bu doktor tarafından onaylandıysa o şekilde caiz onun dışındaki tüm sebepler cinayet.
Atesbebek Anne istedikten sonra gerisi hikaye der geçerim. Manevi olarak istedigi bir çocuğu aldırmak çok zor olur ablanız için. O masaya yatması bile travma. Günahıda sadece ablanizin boynuna olmaz diye düşünüyorum teknik bir bilgim yok ama . Yani ha birkaç yıl sonra ha şimdi. Eşi bence sağlıklı düşünemiyor. Bu kadar istemiyorduysa kendide korunmaliydi