Arkadaşlar merhaba bebeğimde 20 gündür mama reddi var çok zorluyor sadece geceleri yiyor. Doktora gittiğimde oda kendi çocuğunda aynısını yaşadığını söyledi ve 4 aylıkken rk godaya geçtiğini ve banada bunu önerdir. Havuç patates ve kabak önerisinde bulundu. 4 aylıkken ek gıdaya geçen annenler var mı neler yaptınız öneriniz var mı teşekkürler