Geniz eti ameliyatı olduk bugün 3. Günü burun açılmadı hala çok balgam var ve burun akıntısı da var doktor alerjisi var normal hemen geçmez dedi alerji tozu verdi burun spreyi verdi onları kullanıyoruz ama hala geçmedi. Boşuna mı ameliyat olduk acaba korkusu var içimde gene yine nefes alamıyor balgamdan mı ameliyat mı iyi geçmedi anlamadık