Abisi hastaydi öksürüyordu, onu iyi ettik derken ufaklikta da başladı ne kadar korusakta ayni evin icinde normal olmamasi mucize olurdu, sanki burnu tikali degil gibi ama ara ara öksürüyor yarin dr goturcem zaten, emmiyorda napicam nasil onu iyilestiricem ben😔 iki cocuk ve hastalik oyyy