Arvisim benim kızım 2 aylıkken olmuştu bezinde koyu renk idrar görünce doktora gitmiştik, antibiyotik kullandık 8 gün sonra geçti. Ama bu süreçte inanılmaz iştahsızdı. 15-20 günde bir idrar veriyoruz, sinsi bi hastalık olduğu için doktor sürekli idrar vermemiz gerektiğini söyledi. Kız bebeklerde 2.tekrarlarsa ultrasonda bakıyorlarmış çok şükür tekrarlamadı. Sebebi olmayan her bebekte görülebilen bir hastalıkmış🤷♀️