Elays_ bebekken bi doktor farketti krem verdi. İşe yaramadı. Cerrahi işlem hiç görmedi. Şu an 3,5 yaşında hala yarı kapalı. Bazen kontrol ediyorum onda bile el sürdürmüyor ben de istemediği sürece dokunmuyorum. Kremi de kulak çubuğuyla sürüyodum. Ben de cerrahi işlem uygulansa da tekrarladığını duymuştum. Ne zaman açılacak bilmiyorum 🤷🏻♀️