Qwertyu alpinannesi3 malesef ben de iciyorum. Sutum var bebk de emiyor diger zararlari saymazsak bunlara etkisi olmadi bende
Ysgl26 Aysnrincii 11 aylık oğlum var içiyorum ve malesef hamileyken de içtim..oğlum emiyor sütüm de fazla fazla var. Sigaranın böyle etkileri yok..elbettw zararlı bu tartışılmaz ama süt azaltması bebepin emmemesi gibi bi durumla alakası yok. Süt hormonal bişeydir
Esraberkan Aysnrincii malesef yanlış bilgi veriyorsunuz. Sigara içip doğum yapan yada emzirirken içen çok kişi var çevremde haricinde ne yazıkki bende içiyorum onun bi ilgisi olmuyor. Sadece nikotin olduğu için emilip çok az bi miktarı karışıyor sadece dikkat ettiğim şu içtikten sonra dişlerimi fırçalar elimi yüzümü sabunlar bebegime öyle yaklaşırım oda zorundaysam yoksa yıkarım gitmem yanına bi süre
nolmuskine Aysnrincii iyi bir şey değil içmek ama hamile iken de içtim emzirirken de içiyorum sadece sütüm ile bebeğim iki ayda 3 kilo aldı .
Bus1903 Aysnrincii benim eltim hamileykende içti emzrirkende ama dedi ki ilk cocugumdan sonra hep azaldı sütüm
Aysnrincii Ysgl26 tabiki doğrudur sadece çevremde olan insanların durumu budur maalesef. Bende kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince bırakmıştım sütüm var ama bebeğim hiç emmedi mesela sağıp veriyorum:)
Aysnrincii Esraberkan doğrudur sadece dediğim gibi benim çevremde gördüğüm bunlar. Hamile olduğumu öğrenene kadar bende fosur fosur içen biriydim:)
Matildanil Esraberkan bu gerçek mi çok az miktarı mı karışıyor gerçekten içtikten en az 3 saat sonra emzirin diyorlar ben de içiyorum bu yüzden vicdanım çok rahatsız ama içmezsem psikolojik olarak bebeğime yansıtabilirim iki arada bi deredeyim sigara benim için motivasyon gibi resmen
Arvisim Bende içiyorum bebegim daha cok küçük internette araştırdım 3 saat sonra sütten nikotin etkisini yitirir yazıyor sırf bu yüzden süt vermek istemiyorum bebeğime zarar veriyor diye emzirmediğimde de kendimi kötü hissediyorum 🙁
baharbahce alpinannesi3 bende içiyorum 3aylık bebeğim var hamileyken bi süre bıraktım gibi oldu sonra yine devam ettim doğumdan önceki gece içtim ve doğumdan 10 gün sonra yine devam ettim sütümde hiç bi renk ya da azalma olmadı
DrkAyz alpinannesi3 hamileyken günde 3 tane içiyordum doğurduktan sonra bıraktım hamileyken bile içtiğime o kadar pişmanım ki keşke hamileyken bırakabilseydim
Zisanince alpinannesi3 bende içiyordum ama sütüne yansıyor yani kimi bebek emmeye devam ediyo kimi birakiyo aklında bulunsun bide çocukta yan etki de yaptığını gördüm en azından içiyordum emzirdikten hemen sonra içtikten yarimsaat sonra kendimis agiyordum etkisi azalsın diye
defneemomm nolmuskine bunu yazdım diye linç yağmuru yemiştim ya, hatta on kere tabii ki kötü bir şey yazdığım halde
Glrmila Hamile olduğumu ogrendigim gun biraktim doğumdan 40 gun sonra basladim kizim 16 aylik içiyorum ve emziriyorum. Simdi siz bu soruyu neden sordunuz peki