Biliyorum herkes bebeğinin uykusuzluğundan şikayetçi. Ama korkuyorum ben. Etrafımdakiler bay bay mı veriyorsun artık diyorlar. Akşam üstü 5-6 gibi gece uykusuna geçiyor. Sabah 7de uyanıyor. Hiç aralıksız. Sadece beslenme için acıkıp ağlıyor mama veriyorum geri uyuyor. Bende korkmaya başladım artık. Etrafımdaki herkes normal değil diyor. Doktora götürmeli miyim?