Bahar41 doktorumuz ilk sebze yemesini önerdi keskin tatlara alışırsa sonra herseyi yiyorlarmıs. Kabak, havuc, ıspanak, kereviz, prasa gibi gibi basladık. Onlara alışınca herseyi yedi zaten. 3 gün kuralı önemli bir de ilk beslenmede. İnternetten arastırmanızı öneririm