Bildiğim kadarıyla süt için daha erken. Şimdi kolostum var, onun bir kaç damla yetiyor. Süt daha sonra gelir, zaten meme hassas ve sert olacak. Benim 2 çocuğum var. İlk sefer ben de aynısı dedim, sütü yetmiyor falan, mama verdim. Ama ikinci sefer bekledim, eşim panik yaptı, gitti mamayaı aldı çocuk aç diye. Çünkü ben de sağım yaptım bir kaç damla çıktı ama bir sonraki gece ıslak tişörtle uyandım memelerim çok sertleşmiş. Ondan sonra normal süt geldi. Bebeğim sürekli emiyordu ama. Hem İlk günler hem de süt geldikten sonra. Benim normal doğum ve 4_5 gün sonra süt geldi. Bu arada şimdi
de sağım yaparsam çok süt çıkmıyor. Ama bebeğim yiyor, kusuyor fazlası. Kilo alıyor .Tecrübem paylaştım belki size fayda olacak.