Kizlar çok acil. Ikizlerim iki aydir emmiyorlardi sütüm kesilmişti artık. Bugün mememi sıktım bi damla süt geldi elimle cok az sagdim sevindim azda olsa alsinlar diye verdim. Ama kafam karıştı süt bozulmustur vermeseydin dediler korktum. Sizce boyle biser var midir