AlyaDuru_ve_Annesi Kızlar 15 bin civarı para var altın yapmak istiyorum takabilecegim zarar etmeyen bişey olsun istiyorum ne olabilir bilgisi olan var mı 🌸
merkursavascisi_06 AlyaDuru_ve_Annesi 22 ayar işçiliksiz bilezikler var kuyumcuya sorarsanız gösterirler en az 10 gram alırsınız
[silindi] AlyaDuru_ve_Annesi Kolye 14 ayar oluyor ama bilgin olsun canım, ben hem takıyorum hemde yatırım olarak tutuyorum elimde
Hkshkshsk [silindi] 14 ayar satllinca çok fazla zarar ediliyor pek faydası yok 22 olsun grm düşük olsun hiç zarar edilmez işçiliği az olan altında.
Cennetkoydum Kibrit cöpü model bilezikler var 22 ayar isciliksiz hem spor hem şık paraniza gore gramini yaptirabilirsiniz de satarkende isciliksiz oldugu icin zarar etmezsiniz
Hkshkshsk AlyaDuru_ve_Annesi tatlım git onun yerine 22 ayardan grm al kuyumcuda dursun sonra üzerine tekrar ekliyip bı burma bizelik yap onda hiç zarar etmezsin 14 ayar resmen çöp çok zarar edersin alırken pahalı ama satarken çöp resmen 22 ayar olsun grm düşük olsun işçiliği olan ürünlerde zarar edersin iscligi düşük olan herzaman kazanırsın