Benim bebeğim neredeyse 5. Ayına doğru tam ve dik tuttu. Çok küçükken den beri yüzüstü yatırımcı kafasını tutuyordu ama kucaktayken tam turamiyor yoruluyor gibiydi hatta ellerinden tutunca bile kafası düşüyordu çok korkmuştum norolojiye de götürdüm yuzustuyken tuttuğu için normal kafasını tutabiliyor sayılır dedi 6 aylıkken görelim dedi ve ondan iki üç gün sonra tam tutmaya başladı kilolu da olduğu için normalmis şu an 10 aylık olucak oturuyor ama henüz emeklemedi yurutecle geziniyor her yerde