seizetheday Arkadaşlar ikinci sezeryan daha mı sancılı geçer ilkinde bi sorun yaşamadım bu durumu yaşayan var mı ne gibi farklılıklar oluyor
Lalalac Aynıydı valla ikisi de çok güzel geçti ikisinde de hiç ağrısız uyandım :) biri 2,5 yaşında biri 3 aylık oldu bile
Poyrazin_annesii Bn gecen sene sezaryan oldum ve 1 ay sınra bıda sezeryan olcm 😂 ilki cok guzeldı. Ama doktorum ıkıncı daha kolay oluyor dedı . Oramdaki sinirler öldüğü için fazla acı olmuyırmş