Masalyanki35 Ferrum verdi doktorumuz bebeğim için ama kabız yaptı 2. Günden hemen. Önereceğiniz kabız yapmayan demir ilacı nedir? Bestiron için demir değerlerini yükseltmiyor bir işe yaramıyor demiş çoğu kişi. Öneriniz var mıdır sizlerin kullanıp memnun kaldığı?
Nilannesirem Masalyanki35 biz microfer kullanıyoruz iki tane doktora sorduk ikisi de onu önerdi. Kabız yapmadı. Hem de biz erken basladık henüz üç aylığız
Deletedmom_79 Masalyanki35 bestiron kullanıyoruz. İçeriği daha bitkisel olduğundan sanırım kabızlık, renk değişikliği, diş boyama yapmıyor
Mryasmin Ben demire yeni başladım ocean microfer kullanıyorum . 4 gün oldu tuvaletini yapıyor ama bilemedim Genel olarak demir damlaları kabız yapıyor sanırım . 😓
Masalyanki35 Deletedmom_79 değerlerine baktırdınız mi kullandıktan sonra bestirona çok özgü duydum temiz içerikli diye ama bir o kadar da değerleri yükseltmiyor yorumu okudum
Mrv-dm Ocean kullananlar çoğu bebeğin kan değerlerini yükseltmiyor bilginize sıkı takip edin degerleri. Bizde o hataya düştük malesef şimdi ferrum kullanıyoruz düzelme oldu değerlerinde . Bu arada ferrum bize hiç kabızlık yapmadı .
Masalyanki35 Mrv-dm bebeğim bugün resmen yapamadı tuvaletini kıvranıp durdu ağladı sürekli uyuyamadı bile. Çok az yaptı katılaşmış ve hala içinde kalmış görünüyor tuvaleti. Değerleri çok güzel yükselttiğini duydum hep ferrumun ama bırakmak zorundayım maalesef başkasına geçeceğim mecbur.
Deletedmom_79 Masalyanki35 kilosuna oranlı verildiğinden açıkçası yükseltmeme olasılığını düşünmedim. Keza anne sütü/mamadan da alımı devam ediyor