9 aylık çok hareketli oldu durmuyor yerinde ayakta durma çabaları vs vs derken bir arda arka üstü düşüyor bazen tutuyorum bazen de işte fırsatım olmadan düşüyor ağlama vs olmuyor ama ses geldiği için bende korkuyorum :( bir anne içimi rahatlatabilir mi? Ciddi bişey olmasından ziyade nasıl etkileniyor bu durumdan merak ediyorum