ccs Merhaba benin bebeğim de 10.5 aylık. Pda var dedi doktor . Yani kapanmamış. Haziran 1 e gün verdi hala kapanmamış olursa ameliyat dedi . Çok korkuyorum
paris22 ccs merhaba, operasyon yapildi mi acaba? Benim kizimda da pda var. Anjiyo diyolar ama hic icimden gelmiyo yaptirmak cunku yasam kalitesini hic etkilemiyo gayet saglikli bir bebek