Kızlar bayramdan önce bebek odası siparişi verdik bayramdan bir gün sonra geldi ama hatalı geldi bir parçası eksik geldi daha doğrusu neyse dediler getircez bir kaç güne gün bu gün oldu hayla yok eşim aradı haftaya bu gün aradı haftaya derken hala bekliyoruz bu durumda ben bu ürünü alın paramı verin diyebilirmiyim bu arada nakit ödeme aldılar sadece 2 bin tl vermedi eşim eksik ürünü verdiklerinde verecekti