Mamaaaaa Hazalts00 sağlık ocağının telefon numarasını arayınca ebeye bağlıyorlar bi sorun içiniz rahat etsin
heyzil06 Hazalts00 biz bugün olduk ebe bize banyo yapabilir dedi 2. ay aşısında verem aşısı vardı onda banyo yaptırma 3 gün demişlerdi ama bu ayki aşılarda banyo serbest yaptırın yani ateşi varsa bişey olmaz
Hazalts00 heyzil06 çok huysuzlandi acaba biyeri mi ağrıyor şimdi ateşi düştü tam huysuzlugu bitti dedik aşıdan sonr yine başladı 😭😭
heyzil06 Hazalts00 bugün olacak maalesef huysuzlukları benimki de durdu durdu taa 12 saat sonra ateşlendi şakakları 38di alnı falan 37,5tu şu an bedeni alnı falan 36,7-37,0 arasında şakakları 37,5 inşallah artmaz geri. İçlikleriyle yatıyordu şimdi düştü biraz ateşi yine giydireyim mi acaba bi fikriniz var mı?
Hazalts00 heyzil06 geçmistir inşallah benim kızım daha iyi oldu çok şükür biraz huysuzlaniyor hala ateşi falan indi çok şükür seninkinde iner inşallah
heyzil06 Hazalts00 indi biraz daha ama kafa kısmı 37,5 37,8 oluyor bedeninde alnında ateş yok acaba hep böyle sıcaktı da ölçmediğimizden derecesini mi bilmiyorduk diye düşünmeye başladım. Çok şükür halsizliği falan da yok hasta olmasın çocuklarımız ya 😢 o da lazım gerçi bağışıklıkları için de insan endişeleniyor
LeylaMia Biz de bugün yaptırdık aşılarını,ateş var,takipteyiz,ilk defa aşıdan sonra ateş yaptı :( üzülüyorum yaa huzursuzdu,gece uykusunda kızım şu anda umarım çok yükselmez,beklemedeyim caniçimi